Fröken

Fy fan vad det var kallt idag! Ida och jag praktiserar på ett dagis och tydligen har har de som rutein att vara ute och leka och gå på promenad i TVÅ TIMMAR!! Ida och jag kom med leggins och tunna tygskor och trodde att vi i princip att vi skulle vara inne och leka med barnen, men icke. Jag trodde på llvar att jag skulle frysa ihjäl så imorgon blir det UGGs två par mjuki, tjocktröja och Fjällis! You can call me Michelin Andja :) Vid 12 så satte vi oss för att äta på Burger King och efter det så blev det en trip till Sturegallerian. Varmt bad here I come!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ja du har rätt, vi får nog köpa delicatobollar :)

2009-02-16 @ 19:29:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0