19:02

Ett mycket varmt bad väntar på mig nu men tänkte bara blogga en snabbis först. I skolan håller vi på att studera olika sekt och vad de står för. Jag fick i uppgift att studera Jehovas vittne och imorgon ska jag åka iväg och intervjuva dem lite. LÄSKIGT. Tänk om de försöker verva mig och jag går med? haha nej men obehagligt är det men jag får rycka upp mig och på något sätt klara mig igenom det.

Från världens tråkigaste ämne till något mer lättare ämne. Var inne på sass and bide´s hemsida och hittade några plagg som var väldigt fina dock lite dyra så man får spana vidare på budget kedjorna och får ha detta som inspiration. Lite mörk stil men väldigt fin :)

                                          

      
  


                                           
    


Bilder: Sassandbide.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://bigmamma.blogg.se/2009/january/mysterious-lover.html#comment



Shes trying to steal your man andjoo!

2009-01-19 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0