Andja the housewife

Hello! Idag när jag gick upp så var jag på väldigt bra humör. Troligtvis för att jag har degat hemma nu i tre dar :) Idag ska jag städa lite här hemma och är väldigt sugen på kakor. Vanligtvis blir man sugen på på en maffig chokladkaka eller någon gröddbakelse men idag är jag sugen på kakor, så idag ska jag baka. hehe nog om det. Som sagt så ska jag och Monica ut på Torsdag och film teamet hänger med. Monica är med i en dokumentär som handlar om henne och två andra tjejers liv och eftersom jag har äran att vara med i Monicas liv så får även jag vara med ibland :) Vet inte riktigt vart vi ska men det får bli något bra ställe inte något hak.



Kommentarer
Postat av: Fanny !

svar: tack :)

2009-01-28 @ 17:22:26
URL: http://flanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

we are moviiiiie stars oooooh movie staaaars

2009-01-28 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0