Who else but me?

Hemsk natt! Vaknade vid 3 i natt och fick panikångest. Jag drömde att Jehovas vittnen slängde heligt avtten på mig och det var hur läskigt som helt. Imorse när jag var på väg till tunnelbanan så halkade jag, och ja, jag låg kvar i 2 min och undrade om min dag kunde bli värre. Och det blev den. Jag och min grupp hade möte idag med Jehovas vittnen (skolprojekt) kl Halv tio men gick förrbi donken innan för att äta frukost. Beställde en toast men osten var inte smällt så jag fick byta, 4 gånger!! Hur som helst fick vi sitta kvar på mötet i 3 timmar. 3 TIMMAR! Haha nog med tråkigheter. Hade världens roligaste idrottslektion där vi spelade innebandy. En bra uppmuntring efter min #%¤&"#¤" dag.






Kommentarer
Postat av: Monki

i love your blog! im you biggest fan <3

Andja från vad! Har du inte läst min blogg, har varken mobil eller e hemtelefon! *Kill me!

2009-01-20 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0